Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján https://karszalagcenter.hu történő jogviszonyra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról https://karszalagcenter.hu és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről:  https://karszalagcenter.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ menüpont.

1. Weboldal üzemeltető, szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve:SK KLUBOK Kft.
A szolgáltató székhelye, telephelye:4026 Debrecen, Darabos utca 19. HUNGARY
(egyben postai úton a panaszügyintézés helye)
Adószám:24911533-2-09
Cégjegyzékszám: 09 09 025905

Szolgáltató elérhetőségei:

E-mailstudio@szinkep.hu
Telefon+36 52 536 570

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Hajdú-Bihar Vármegyei Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe: 1b Telecom Hungary Zrt. 2192 Bag, Petõfi tér 14   

2. Eladó adatai:

A szolgáltató neve:SK KLUBOK Kft.
A szolgáltató székhelye, telephelye:4026 Debrecen, Darabos utca 19. HUNGARY
(egyben postai úton a panaszügyintézés helye)
Adószám:24911533-2-09
Cégjegyzékszám: 09 09 025905

Elérhetőségek

E-mailstudio@szinkep.hu
Telefon+36 52 536 570

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Hajdú-Bihar Vármegyei Törvényszék Cégbírósága

3. A szerződés tárgya

Az SK KLUBOK Kft. által üzemeltetett www.karszalagcenter.hu weboldalon található valamennyi árucikk. A weboldal azonosító karszalagokat, nyakpántokat, promóciós termékeket, valamit ezen termékekhez kapcsolódó kiegészítő termékeket tartalmaz. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon a termékleírásokból tudhatja meg. Az egyes termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. A weboldalon található valamennyi fotó az SK KLUBOK Kft. tulajdonát képezik. Azokat engedélye nélkül felhasználni, másolni tilos!

4. Regisztráció

A karszalagcenter.hu honlapon a termékek közötti böngészés és a vásárlás nincs előzetes regisztrációhoz kötve. A karszalagcenter.hu honlapon nem csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak.

5. Vásárlás menete

A vásárló a weboldalon található termékek közül, egyes termékeket megrendelhet, azonnal megvásárolhat logózás, feliratozás szolgáltatás igénybevétele nélkül.

Az egyedi testre szabással (szöveg és/vagy logó felirattal) ellátott termékek megrendelésére, gyártására árajánlat kérése szükséges. Az ajánlatkérésekre 24 órán belül küldünk ajánlatot az egyedi igények alapján, ezért az ajánlatkérésnél kérjük a lehető legrészletesebben adja meg igényeit, írja le elképzeléseit. Feliratozott, testre szabott termék rendelésnél minden esetben grafikai látványtervet küldünk. A gyártás megkezdéséhez szükséges a grafikai látványterv és egyedi árajánlat írásban történő elfogadása. Ennek hiányában nem kezdjük meg a gyártást. Telefonon, szóban leadott ELFOGADOM, GYÁRTHATJÁK jelzéseket, nem áll módunkban elfogadni!

Az egyedi gyártású termékek esetén az árajánlatban szereplő és elfogadott összeg díjbekérő, proforma számla alapján előre utalása szükséges, Az összeg számlánkra való beérkezése után indítjuk a gyártást.

A rendelés során megadott számlázási címmel kerül kiállításra a számla, melyet elektronikus úton küldünk a megrendelésnél megadott e-mail címre és helyezünk el a csomagban is. Magán személyként történő vásárlás esetén Áfa-mentes számlát állítunk ki. Érvényes EU-s adószámmal rendelkező jogi személy esetén 0%-s Áfa-val történik a számla kiállítása. 

6. Áruátvétel, szállítási módok, szállítási díjak

Személyes átvétel – Ingyenes:

Lehetőség van személyes áruátvételre az SK KLUBOK Kft. telephelyén, irodájában, hétköznapokon 08.00 – 18.00 között melynek címe 4026, Debrecen, Darabos utca 19. Személyes átvétel esetén nem számítunk fel szállítási költséget. Feliratozás nélküli termékek esetén raktárkészletünkről, azonnal kiszolgáljuk kedves vevőinket. Akár átvételkori fizetéssel.

Feliratozott termékek esetén e-mailben a rendelés visszaigazolásban szereplő időpontra készül el a termék. Az elkészültéről és az átvétel időpontjáról e-mail értesítjük a megrendelőt. Megrendeléskor kérjük megjelölni a személyes átvétel lehetőséget.

Házhoz szállítás, futárszolgálattal:

Magyarország és az Európai Unió területére a csomagok kézbesítését a GLS futárszolgálat végzi. EU-n kívüli csomag szállítást az MPL.

A szállítási, díjak minden esetben külön tételként kerülnek feltüntetésre az árajánlatban és a számlán. A csomag szállítás díja 2 540 Ft + 27 % Áfa (bruttó 3 226 Ft). Utánvételes szállítás esetén + 500 Ft + 27 % Áfa (bruttó 635 Ft) összeg kerül pluszban felszámításra. 30 000 és 500 000 Ft összeg között az utánvételi díj 990 Ft + 27 % Áfa (bruttó 1 257 Ft). Csomag feladást követően a csomag számát e-mailben osztjuk meg a megrendelővel. Szállítás 1 – 2 munkanap. A csomag futárszolgálatnak történő átadása után felmerülő problémákért cégünk semmilyen felelősséget nem vállal, mert arra már semmilyen további ráhatásunk nincs. A szállítást harmadik fél végzi.

7. Fizetési mód

Vevő, megrendelő különböző fizetési módok közül választhat:

Személyes átvétel esetén helyszínen készpénzes fizetés.

Banki átutalás, előre utalás.

Utánvét – futárszolgálattal történő csomag kiszállítás esetén. Ebben az esetben a vevő a csomag ellenértéket a futárnak fizeti meg a csomag átvételekor. Utánvétes fizetési módnak plusz költsége van, mely minden esetben vevő költsége.

Csomagját kérheti munkaidőben a futárszolgálat munkatársaitól személyes átvétellel vagy csomag automatában való elhelyezésre.

8. Adatbeviteli hibák javítása, kezelése

Vevőnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés elküldéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására. Ezt e-mailben megteheti. Adatbeviteli hibának minősül például számlázási-,. szállítási cím módosítása.

Az árajánlat és látványterv elfogadása után egy rosszul megadott mennyiség nem minősül adatbeviteli hibának.

9. Árucikk cseréje

Abban az esetben, ha az áru hibás vagy bizonyíthatóan gyártási sérült, díjmentesen kicseréljük, javítjuk, pótoljuk.

Amennyiben átvételkor tapasztalja, hogy a csomag, csomagolás kívülről sérült, kérjük a futár jelenlétében ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet. Ennek hiányában sajnos nem bizonyítható, hogy a csomag a kézbesítés során sérült.

A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést, kérjük a lehető leghamarabb jelezze, mivel azt a kézbesítési dátumától számított 72 órán belül kell írásban megtenni a futárcég felé. A 72 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé teszi.

10. Elállási jog – az elállási jog gyakorlásának menete

Az ebben a pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:

  1.  a terméknek,
  2.  több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak. Tekintettel arra, hogy a termékek a vásárló által megadott adatok alapján egyedi szöveg nyomtatásával készül, tehát a Fogyasztó utasítása alapján személyre szabottan készül, egyedi termék, emiatt a vásárló a nyomtatást követően nem jogosult elállási jogának gyakorlására. Mindaddig, amíg a termék gyártása – feliratozása – nem kezdődik meg, a vásárló jogosult a megrendelésétől elállni. Elállás esetén a vásárló az alábbi jogok illetik és kötelezettségek terhelik az elállással összefüggésben.

Elállási nyilatkozat elküldése

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az Eladó által rendelkezésre bocsátott elállási nyilatkozat – mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen ÁSZF-ben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Eladó e-mailben visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A nyilatkozatot a fentiekben meghatározott elérhetőségeken keresztül tudja a Vásárló előterjeszteni.

Termék visszaküldése az Eladó részére

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladónak indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Az Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

A terméket minden esetben az SK KLUBOK Kft; 4026 Debrecen, Darabos utca 19.  címre küldje vissza.

Vételár visszatérítése

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó felelőssége

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Eladó tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

11. Szavatosság

Kellékszavatosság

Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval.

Vásárló közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Eladó) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

A gyártónak, forgalmazónak (Eladó) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit a vásárló az alábbi elérhetőségeken keresztül érvényesítheti:

Név: SK KLUBOK Kft.

Cím: 4026 Debrecen, Darabos utca 19.

E-mail: studio@szinkep.hu

Jótállás

Az Eladó nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna és termékeire vonatkozóan jótállási kötelezettséget nem vállal.

Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Vásárló a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait előterjesztheti az alábbi elérhetőségeken keresztül:

Név: SK KLUBOK Kft.

Levelezési cím: 4026 Debrecen, Darabos utca 19.

E-mail: studio@szinkep.hu

Telefonszám: +36-52-536-570

Az Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

Az Eladó a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

Az Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Az Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a vásárlót.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Eladó és a vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

A Fogyasztók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

Ha a vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan.

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében, ki kell töltenie egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldeni a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

Ha az Eladó a vásárló panaszát elutasítja, úgy a vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testületi eljárása megindításának feltétele, hogy a vásárló az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.  A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását az Eladó és a vásárló között.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745
Fax: 52-500-720

E-mail: Nemes.Brigitta@hbkik.hu
bekelteto@hbkik.hu

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényrendelkezései szerint.

12. Cookie (süti) szabályzat

Weboldalunkon a cookie-kat mindössze arra használjuk, hogy tudjuk, járt-e már korábban honlapunkon, és amennyiben igen, akkor milyen oldalakat nézett meg, és ezek alapján mely szolgáltatásaink érdekelhetik leginkább. Lehetősége van ezeket a cookie-kat a böngésző beállításain keresztül visszautasítani, azonban ebben az esetben lehet, hogy honlapunk nem minden szolgáltatását tudja majd használni.

Mik azok a cookie-k (sütik)?

Az adott honlap a számítógépen vagy mobil eszközökön kis szövegfájlokat tárol el látogatáskor. Ennek segítségével lehet megjegyeztetni egy bizonyos ideig például az esetlegesen már kitöltött űrlap adatokat, hogy ne kelljen mindig újra beírnia. Több hasonló kényelmi szolgáltatás működésének feltétele, hogy engedélyezze a cookie-k használatát.

A cookie-kat vagy a cookie-k használatával gyűjtött adatait harmadik fél számára nem adjuk el, valamint nem használjuk azonosításra.

Mire használjuk a cookie-kat?

Ezeket az adatokat kizárólag belső és statisztikai célokból rögzítjük.

Honlapunk a következő kétfajta cookie-t használhatja:

Harmadik féltől kapott cookie-k:

Ha többet szeretne megtudni a témában, számos cikk hozzáférhető az interneten, például a www.allaboutcookies.org weboldalon.

A süti beállítások módosításáról részletesen a böngésző súgójában vagy az alábbi linken olvashat:

13. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Eladó jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata során a módosítások elfogadásával – kivéve a tiltakozás esetét – válnak hatályossá a vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

14. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

A vételár teljes kifizetéséig Eladó tulajdonát képezi a termék. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően továbbértékesítésre vagy felhasználásra kerül az bűncselekmény és feljelentéssel jár..

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2023. június 07. napján lépnek hatályba, visszavonásig érvényesek.